Friday, June 19, 2009

FYP - UniMAP


hurm dh 3ari x bg korang info...chewah mcm artist plak :p, dlm mase 3 ari ni aku n kwn2 aku Miss Jaja, Miss Syu, Miss Usna, Miss Munira, Miss Sal , Miss World haha bkn.. dan kengkwn yg lain.. penat bilas otak ni nk pilih tajuk projek utk final year. Kiteorg kene pilih 6 tajuk dr 145 tajuk yg diberi.

Dari 6 tajuk, lecturer akan pilih 1 je utk setiap org.. nak pilih tajuk ni aku kenela fikir dr sudut pengetahuan aku yg xseberapa ni, dr sudut kwn2 yg sedia membantu dan skill aku buat keje.. insyAllah Ashikin A.Majid boleh...yeha!


This form kene isi b4 masuk new sem

Kwn2 aku siap buat research ttg setiap tajuk lagi especially Miss Jaja n Miss Usna. Aku harap pilihan aku tepat dan mengena.. jurusan yg aku amik B.Eng Industrial Electronic Eng. mudah2an la aku dpt keputusan yg memberangsangkan sbb aku teringin nk mengajar org stlah lame aku diajar oleh org...hehe..

Next Episode : Intro of My Notty Friends :)
p/s : Jgn lupe intai-intai di bhgn Hot Sales 1. TQ

No comments: