Tuesday, June 23, 2009

Birthday Ju & Aina


Wahhh lama gak x mencurahkan kata2 indah n' info terkini kat Coffee Break... 22 June 2009 merupakan satu tarikh ukiran senyuman yg xhenti2 buat kwn aku yang bernama JUAINI & AINA... Happy Birthday kwn :) Genaplah umur korang yg ke-24. Oleh kerana kredit aku running out, aku xdptla msg gune hp aku yang canggih lg pokai tu ;p

Best wishes for Ju & Aina :
  • Happy Birthday My Luvly Friends
  • Mudah2an korang berjaya dunia & akhirat... insyAllah
  • Mudah2an dpt menjaga agama Islam, peribadi, maruah dan keluarga.
  • Dipermudahkan segala urusan.
  • Kehidupan korang mendapat Barakah dr Allah.
  • Dpt mengharungi kepayahan dunia dgn iman.
Kata2 yg indah itu drpd aku utk korang dan juga memperingati diri aku sendiri... insyAllah.. Luv Ya... Muahhh :*

No comments: