Saturday, June 13, 2009

Cousins Day :)


Ahad, 7 Jun 09 - Atas cadangan adik2 sepupu aku yang ingin berpoya-poya... hari ini kami mengadakan Cousins Day... yehaaa :P Lokasi pilihan kami adalah One Utama (OU), dimana bapak si Keem Davison bekerja... Korang kenal ke?? huh mesti xknal.. aku pun xknal sgt tp this hot guy is one of my cousin's bf. Kami bergerak menaiki kereta...4 kereta yang datang dari arah yg berlainan ngeh ngeh~ Yana, Tikah, Qilah dari USJ, Aiman, Fitri, Amar, Arif, Tini dari Bdr Baru Bangi dan Aku, A.Zaki, K.Liza, Amirul, Ainn, Iqmal, Shasha, Nadia, Mira n Kaira dr Setapak Jaya. Antara aktiviti yang dilakukan :
  1. Berjumpa dengan semua sepupu berpaksikan 1 pusat
  2. Makan di Food Court yang jauh bangat!
  3. Tengok Wayang (Hannah Montana)
  4. Window Shopping & Shopping! (Lenguh kaki aku~)
  5. Sesi Bergambar
This pic aku tangkap ms semua sudah bertemu di OU, sbb dh ramai sgt, xsemua was in this pic.


Aha ni aku tgh nyum2 1 ketul ayam KFC (diet kunun)..seblh itu Mira


Ni la muke2 cucuanda Hj Wan Muhammad Ali & Hjh Che Yom. Comelnyew...comel ke? :P


Couple?? the answer is no la.. ikmal & Tikah.. meja xcukup, nk tarik xblh terpaksela berasingan..


Abg Zaki (Abg sepupu) n his family, Kak Liza n Kaira (my niece)


Mamat nih sume cousin aku...ada hensem ka?


Cousins Day menunjukkan betapa hepy nye kami...eventhough jrg2 jumpe tp bile dh jumpe betape akrabnye kami... Al maklumlah 'Sekuat mane air dicincang pasti tidak akan putus' insyAllah.

Otw masuk pgg wayang...sempat lg posing sakan..



Ni pic yg terakhir b4 kiteorg berpecah ke kereta masing2... Semua hepy2 jew.. Mudah2an Allah akan sentiasa merahmati & menyayangi kami semua..insyAllah.. Tata :*


2 comments:

Angelicdevil said...

pergh... udah ade blog ya kak Nurul ;)
Tambah 1 lg blog utk Yana visit :D

Ashikin A.Majid said...

hehe..ye cik liyana mesti visit this blog because u r my cousin! he jgn lupe follow k... tq