Sunday, June 14, 2009

Ashikin Maths Class


Hari ini aku lebih senang utk memperkatakan aktiviti aku sepanjang cuti semester bermula 8 Jun 2009 hingga 5 Julai 2009. Selepas menjalani praktikal atau bahasa omputih 'Industrial Training Course', aku giat merancang aktiviti yang sesuai utk aku menambahkan harta & wang aku. Aktivitinya adalah mengadakan kelas Matematik kpd student dr Year 3 - year 6, dengan bayaran yang murah lagi menjimatkan ini sedikit sebyk membuahkan hasil kpd student2 aku utk menghadapi exam...chewah confident jew ;p

Kelas yang aku tubuhkan ini dikenali sbg Ashikin Maths Class beroperasi di rumah aku sendiri di Tmn Seri Mahkota Aman, Kuantan, Pahang. So aku enclosed iklan yang sudah aku edarkan :





Actually, part time tuition yang dijalankan ni atas kecemerlangan aku dlm subjek matematik dari kecil lagi hehe (bangga sikit jew ;p) Kelas Maths ni mendapat sambutan yang menggalakkan dikalangan kejiranan aku..insyAllah. Kpd emak & abah, adik2, Shasha & Nadiah dan bestfriend aku yang sentiasa memberi sokongan dan kritikan yang membina akan aku hargai :) Thank U..

2 comments:

ღ LA DOLCE AIEYN ღ said...

wah..
jdk cikgu lerw plak..

Ashikin A.Majid said...

cikgu sementare :) xdela ni home tuition..